طرح مفهومی ایفون iPhone 7 اپل

طرح مفهومی ایفون iPhone 7 اپل

بتازگی تصاویر رنده شده ای از مدل بعدی دستگاه ایفون اپل احتمالا تحت عنوان iPhone 7 توسط وبسایت ComputerBild.de منتشر شده است. بنظر نسل جدید ایفون های اپل برای شهریور ماه معرفی می شوند، گرچه زمان زیادی به این تاریخ مانده، اما حدس و گمان ها در مورد ایفون بعدی اغاز شده است.

 

    

طراح این تصاویر، Martin Hajek انتظار دارد که ایفون اینده به نمایشگر بزرگتری مجهز شود، البته با این شرط که حاشیه اطراف ان به شدت کاهش یابد، بعلاوه دکمه هوم را دوباره طراحی نموده و ان را به عنوان بخشی از نمایشگر تبدیل کرده است.

   

 

 

   

بتازگی اپل پتنتی را ثبت کرده که تکنولوژی بکار رفته در ان اجازه می دهد تا لایه حساس به لمسی در زیر نمایشگر یکپارچه شود، احتمالا طراح این تصاویر طبق این پتنت تخیلات خود را ساخته است.

 

بعلاوه در حاشیه بخش بالای پانل جلو شاهد دوربین و سنسور مجاورت هستیم. طراحی پشت جالب بنظر می ایند، چنانکه لوگوی درخشان شرکت به چشم می خورد، که تصور طراح این است که کاربر از بخش تنظیمات قادر به غیرفعال کردن این مشخصه می باشد.

 

همچنین دوربین دستگاه از لنز دوگانه استفاده می کند، این موضوع بر پایه خبرهای قبلی در مورد خرید شرکت Linx توسط اپل در این تصاویر قرار گرفته است.

 

 

منبع : phonearena



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سخت افزار ، تلفن همراه ، ،


تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, | 11:27 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز